"Tandem A" komandos sezono uždarymas
šeštadienis, 17 lapkričio 2012 22:46

Taip norėtūsi pratęsti sezoną, tačiau gamta ima savo ir ruduo jau eina į pabaigą. Šaltesnės naktys ir greitai atvėstantis vanduo palieka vis mažiau šansų karpininkui pagauti savo trofėjų.

Paskutinį šio įdomaus ir ilgo sezono (52 paros buvo praleistos gražiausiose Lietuvos vietose) savaitgalį mes nusprendėme praleisti Punios tvenkinyje pas Kęstutį. Atvažiavome ankstyvą rytą ir pradėjome įrenginėti stovyklą, ruošti pašarus ir kurti paskutinės sesijos strategiją. Kadangi mūsų komandą sudaro du Aleksandrai, kurioje gyvuoja konkurencijos dvasia, kiekvienas pasirinko savo strategiją. Pirmojo taško šėrimui panaudojau 1 kg savos gamybos tutti frutti kukulių, bei 5 raketas virtų kukurūzų su čili ir kanapėmis. Jaukui nusprendžiau naudoti kukulius Shel fish (irgi savo gamybos) likusius iš praeito karto. Kolega nusprendė šėrimui naudoti tik mūsų kukulius (500 g). Strategijos buvo skirtingos ir klausimų vienas kitam turėjome daug.

Apie pietus mus aplankė Kęstutis-tvenkinio šeimininkas.(norėtusi Jį atskirai pagirti už svetingumą ir moralinį palaikymą per visa sezoną. Buvo malonu išgirsti Jo nuomonę ir gauti naujų žinių.) Jis pasidalino informacija, kad per paskutines dvi savaites karpis buvo neaktyvus, kibimų ir žvejų buvo mažai. Taigi sezono uždarymui užsibrėžėme sau tikslą pagauti po vieną karpį. Mes pradėjome laukti vakaro, nes dieną nesimatė jokio judėjimo ir karpis nesirodė.

Visą dieną pūtė rytinis vėjas, o vakarui atėjus jis tik sustiprėjo. Pavargę nuo vėjo nusprendėme pasistiprinti ir išvirėme mūsų mėgstamiausią sriubą “Hašlama”. Sušilę nuo aštraus armėniško šedevro su brendžio taure aptarinėjome praėjusį sezoną. Atėjo vakaras. Pirmas „traukinys“ mus sutiko 18.30 val. (prie eilinio pasakojimo apie laimikius) ir po 5 minučių gražuolis, sveriantis 8,15 kg, pozavo prie fotoaparato objektyvo. Mano planas buvo įvykdytas, dabar buvo kolegos eilė.Praėjo lygiai valanda kai mano antra meškerė sureagavo ir po 20 minučių įtemptos kovos laimikis 12,5 kg svorio buvo įrašytas į žurnalą.Tuomet nusprendžiau papildomai pašerti tašką ir tamsoje nusiunčiau prie markerio 250 gr. kukulių.

Kai pradėjom kalbėti apie kolegos strategiją sureagavo jo signalizatorius ir pakėlė jį iš vietos. Pirmas Jo karpis svėrė 7,5 kg. Su akivaizdžiu pastovumu kas valandą trofėjai pildė mūsų žurnalą. Arti vidurnakčio mes turėjome jau 5 karpius, o apie 24 val išsiskirstėme po palapinės pailsėti nuo vėjo ir pamiegoti iki ryto. Tačiau tai mums nepavyko Smile. Jau po valandos kolega kovojo dėl trofėjaus ir rezultate 12 kg karpis buvo pagautas ant 4 virtų kukurūzų. Suprasdami, kad greičiausiai neužmigsime, paspaudėme vienas kitam ranką ir pradėjome gerti kava. Permetėm visas meškeres. Arčiau ryto pradėjo kibti mažesni karpiai (6-8 kg). Tamsiu paros metu buvo 14 kibimų ir pagauti 8 karpiai. Sekmadienio rytas saulėtas, bet šaltas. Iki pietų buvo dar du kibimai, bet be rezultato.Pavargę nuo vėjo ir bemiegės nakties, bet laimingi, mes pradėjome išrinkti stovyklą.Vakare buvome namie.

Jau praėjo keletas dienų po sesijos, bet jausmai iki šiol perpildo mus. Per šią žvejybą buvo sunaudoti 5 kg savos gamybos kukulių, pusė kibiro kukurūzų su čili kanapėmis, per pusę sulaužyta „spodinė“ meškerė, prarasta viena sistema ir 5 svareliai. Bet niekas nesusilygins su tuo laimės jausmu patirtu per sezono uždarymo sesiją. Iki greito pasimatymo naujame sezone.